piątek, 1 kwietnia 2011

COLOUR POWER :-))

Można by rzec: NARESZCIE WIOSNA!!! Ten set też jest bardzo wiosenny :-)) Bluzkę kupiłam za złotówkę w ciucholandzie, gdy ją zobaczyłam to pomyślałam,że jest tak samo zakręcona jak ja ,myślę ,że moi przyjaciele i znajomi zgodzą się z tym w 100 procentach !!!!!!!! :-)) Wczoraj byłam na spektaklu pod tytułem ,,Iwona, Księżniczka Burgunda" w teatrze S. Wyspiańskiego w Katowicach. Moim zdaniem bardzo fajna interpretacja tego dramatu i rewelacyjne kostiumy! :-)
Pozdrawiam Amika :-**









 foto. by Kasia  DZIĘKUJĘ!!!

bluzka/ t-shirt- sh
szorty/ shorts- sh
trampki/ sneakers- sh
pasek/ belt- od dziadka
korale/beads- no name 

14 komentarzy:

  1. jakie masz sliczne wlosy!!! <3 moje sie tak nie krecą :( ja mam jakis busz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka jest na serio serio świetna.
    ale włosy.... popieram przedmówczynię - love love love <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jakos mi znajomo twoja twarz wyglada, jak bym cie znala, hmmm.
    swietnie wygladasz, wiosennie. bardzo. i te kolory...mniam

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pozytywny strój
    masz świetne włosy !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ nie ma za co ;) Katarzyna zawsze do usług :P

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorowo! widzę, że wprowadziłaś wiosnę na bloga już w 100%

    ps. organizuję na blogu konkurs, do wygrania zegarek na szyję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka super, buty trochę mi się gryzą z resztą gdyby były kolorowe było by super

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne energetyzujące kolory!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo pozytywne zdjęcia :) akurat na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń