niedziela, 10 kwietnia 2011

Starting something, thought it could be fun

Dzisiejszy dzień był naprawdę bardzo, ale to bardzo udany!!!!!!!!!!! :-))) Mam nadzieję, że wasz też. :-> Sukienkę kupiam w ciucholandzie za 25 zł, straszie mi się podoba. Mój fotograf stwierdził, ze wygladam jak Babie z ,,Dirty Dancing" , a wy co o tym sądzicie??? Co do kurtki to nie jest ze skóry, tylko z  takiego śliskiego materiału, który wygląda jak skóra.
Pozdrawiam Amika:-**










sukienka/dress- sh
marynarka/ jacket-sh
jazzówki- no name
okulary/sunglasses- h&m
torebka/ bag- sh

13 komentarzy:

  1. śliczna jest ta sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka :) zapraszam do mnie:
    http://all-my-life-invicta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. coś w tym porównaniu jest :)
    Śliczna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  4. przeslodka ta sukienneczka :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest śliczna, bardzo fajnie ją zestawiłaś z czarnym kolorem, dodaje 'pazura' ale nie przytłacza :) a na dodatek zdjęcia w mojej ulubionej ostatnio okolicy :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna sukienka! I nie mogę oderwać wzroku od twoich niesfornych loczków - ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz przeuroczo, piękna sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka bardzo fajna :)

    P.S.
    jestem wielką fanką Twoich włosów ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka, piękna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepieknie! Uwielbiam takie zestawienia!

    OdpowiedzUsuń