środa, 20 kwietnia 2011

I Love Maxi Dress

Przyznaję się bez bicia, że to moja pierwsza długa sukienka i napewno nie ostatnia :-)) Dzisiaj było naprawdę ciepło, więc mój strój nie wyglądał dziwnie. Co do tych pięknych plastrów na moim ramieniu to niestety mam naciągnięte jakieś mięśnie. Strasznie mnie boli i mam ochotę odrąbać sobie ramię, no ale cóż co nas nie zabije to nas wzmocni. Jak wam się podoba ta sukinka i ja w niej??? :->>
Pozdrawiam Amika :-**










 


dress- sh
jeans jacket- sh
shoes- wojas
sunglasses- h&m

13 komentarzy:

  1. Dobrze wyglądasz w tej sukience :)

    kocham Twoje włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie odrabuj niczego :D tez mialam napiete jakies tam miesnie, to przechodzi. Teraz prawda o sukience! Jest ... rewelacyjna. Ja tez szukam czegos specjalnego, poniewaz w lipcu lece do Rzymu, i chce wygodzie ale z gustem wygladac!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest prześliczna i pewnie sprawdzi się świetnie w upalne dni. Czytam twojego bloga juz od jakiegos czasu i ze stylizacji na stylizacje pozytywnie zaskakujesz.
    Chciałabym zapytać gdzie kupujesz swoje ubrania ( niektóre są sh)? Niedawno przeprowadziłam się do Katowic i wciaz poszukuje fajnego miejsca na zakupy. Masz jakies swoje ulubione?
    pozdrawiam
    Panna Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie w takiej sukience wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio zwariowałam na punkcie maxi. Twoja jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka. Pięknie w niej wyglądasz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Najczęsciej kupuję w second handach, czyli w ciucholandach. :-) Moje ulubione to na ul.francuskiej przy sztabie, w Ślązaku ( w podpiwniczeniu)i na ul.chorzowskiej :-)) Pozdrawiam i mam nadzieję, że Ci pomogłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna. i bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka ma niesamowite wzory! super kolorystyka no i te pasy niebieskości :) świetnie zestawiona z wycieruchowa kurtką!

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna sukienka. Idealna <3 Masz tez śliczne włosy.
    Pozdrawiam,
    http://kasisa15.blogspot.com/
    + dodaje do obserowanych!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie krój sukienki jest dla Ciebie! Do tego ten kolor... mmm :D Super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę kupiłaś ją w second handzie?
    Masz niesamowite szczęście!
    Jest piękna i świetnie połączyłaś ją z tą kataną jeansową :)

    Pozdrawiam, agNeSSka

    OdpowiedzUsuń