poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Bad Boys :-))

Tak właśnie określiłabym moje włosy są niesforne i w wietrzny dzień strasznie denerwujące!!! Dziękuję za liczne, bardzo, bardzo miłe komentarze dotyczące moich włosów :-) Oczywiście jak każda dziewczyna, która ma kręcone włosy chciałabym mieć proste, ale cóż z naturą niestety nie da się dyskutować. Loki odziedziczyłam po mamie i tacie, gdyż jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności, obydwoje posiadają kręcone wlosy. Szczerze mówiąc nie przepadam za moimi włosami. Nie rozumiem też dlaczego innym się podobają.;-) Może wy mi pomożecie??? ;-))Co do zestawu to spodnie kupiłam w h&m na wyprzedaży, już od dłuższego czasu chciałam mieć takie w swojej szafie. Torebkę dostałam niedawno od mamy, jest bardzo pojemna i już ją uwielbiam. Kolory kompletnie zdominowały moja szafę, co nie ukrywam bardzo mi odpowiada. :-DD Jak wam się podoba ten zestaw? 
Pozdrawiam Amika :-**















bluzka/blouse- sh
spodnie/pants- h&m %
wisiorek/  necklace- gift
torebka/ bag- gift
buty/ shoes- ccc

10 komentarzy: