poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Monday Melodies

Wczoraj po raz trzeci w życiu byłam na rolkach, bylo bardzo przyjemnie. Świetne towarzystwo i rewelacyjna pogoda. Zestaw po pierwsze jest luźny i wygodny, a po drugie  na życzenie mojej przyjacółki. :-)) Ostatnio kupilam sukienkę, w któej zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Mam nadzieję, że za niedługo zamieszczę post z nią w roli głównej. Życzę udanego tygodnia i pozdrawiam Amika :-**







 foto. by Kasia Dziękuję!!!!!!! :-**

 A to zdjęcie zrobione dzisiaj w szkole przez Olę :-))

kurtka/jacket black and jeans- sh, sh
koszula/shirt- sh
trampki/sneakers- atmosphere
okulary/ sunglasses- c&a
sukienka/dress- sh 

8 komentarzy:

  1. fantastycznie wyglądasz!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Świetne towarzystwo" <---- dobrze powiedziane :D choć ja bym powiedziała, że nawet doborowe :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piekne włosy! lepiej na nie uważaj, bo ci je ukradnę ;)
    A koszula jest fantastyczna!


    www.swiat-katarzyny.blogspot.com
    Zapraszam - zerknij ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. skórkowa kurteczka świetna!

    OdpowiedzUsuń