poniedziałek, 28 marca 2011

Give Me One Reason


W mojej szafie pojawiają się kolejne kolory, tym razem jest to butelkowa zieleń. Odzwieciedlenie nadchodzącej wiosny.  Moi znajomi stwierdzili, że ten odcień podkreśla kolor moich oczu, a co wy o tym sądzicie i jak wam się podoba ten outfit??? :-))  Dzięki za liczne pozytywne komentarze pod ostatnim postem :-***  Życzę wszystkim udanego weekendu :-)
Pozdrawiam Angelika :-**









sukienka /dress- sh
buty /shoes- ccc
naszyjnik /necklace- h&m



17 komentarzy:

  1. sukienka jest na prawdę bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your hair, your dress and your blog.
    Lovely post. If you like my blog, follow me. I'll follow you too :D.
    Alla moda e con stile

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne pantofle!!! jak ja żałuję że ścięłam włosy!! też miałam takie naturalne loki...

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka w której wyglądasz fenomenalnie :) pasuje do Ciebie.

    pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu (który organizuję wraz ze sklepem Stylowe Butki)

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/2011/03/konkurs-stylowe-butki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna fryzura i nooogi:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka! piekny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja myślę, że ty doskonale wiesz, co ja o tym myśle ;p

    M.Gie

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie wyglądasz naprawde świetnie:) Dodatkowo kolor włosów.. jestem oczarowana!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. `♥ chciałam zachęcić cię do odwiedzenia mojego bloga i poznania mojego życia.
    miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obs. na blogu idealna kobieta i napisać w komentarzu, ze ja cie do tego namówiłam?. dzisiaj jest ostatni dzień konkursu, w którym biorę udział i chciałabym wygrać. w przyszłości bd mogła odwdzięczyć się tym samym. przepraszam za spam i dziękuje z góry ;**
    official blog poppy

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz cudowne włosy:) Kolor i te loczki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. You look amazing! Like your blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie Ci w tej zielonej sukience!

    OdpowiedzUsuń