niedziela, 13 marca 2011

Someone Like You

Dzisiejszy dzień zaliczam do bardzo udanych!!! Byłam na rolkach z moją przyjaciółką:-) Podkreślam,że zostałam zaciagnięta na nie siłą :-DD (żarcik), nie potrafię jeździć i bałam się,że wrócę w częściach!!! Naszczęście nic takiego się nie stało i jestem cała i zdrowa ;-)) Outfit ,w którym byłam na rolkach, jest bardzo wygodny i nie krępujacy ruchów. Szorty są w kobaltowym kolorze, który jest moim ulubionym w tym sezonie. Co myślicie o tym secie??? :-)
Pozdrawiam Angelika :-**





pierścionek jest zrobiony z koralików na żyłce

skóra- new yorker
t-shirt- sh
pasek- prezent
szorty- zara
pierścionek- prezent


9 komentarzy:

  1. fajny set, dobrze złamałas brąz kobaltem.. swietnie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie rewelka !
    Genialne zestawienie kolorów, brąz z niebieskim...super!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor spodenek


    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie sie podoba :D fajnie, luzno i wygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw! spodenki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz cudowne włosy ! <3


    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 zdjęcie i przed ostatnie są najlepsze ;)
    A co do ubioru - ty wiesz, że zawsze świetnie wyglądasz i we wszystkim mi się podobasz :D
    Coll.

    OdpowiedzUsuń