środa, 9 marca 2011

MY HEART BEATS TO YOUR SONG

Strasznie dawno mnie tutaj nie było, ale już jestem!!! Mam nadzieję, że taka sytuacja się więcej nie powtórzy, ale nigdy nie wiadomo. Przyczyną była choroba i oczywiście brak czasu, straciłam głos (co nie ukrywam, było bardzo zabawne dla moich znajomych i rodziny), ale naszczęście już go odzyskałam.:-DD Idzie wiosna, dlatego aż chciało by się rzec- NARESZCIE!!! W dzisiejszym secie prezentuje moje nowe zdobycze, a są nimi: spódniczka, w tórej  zakochałam się od pierwszego wejrzenia, i która kosztowała całe.... 6 złoty. Drugą rzeczą są buty,które pasują do wszystkiego i są bardzo wygodne, nie odczuwa sie tego, że maja wysoki obcas. A jak wam podoba się ten zestaw??? :-)
Pozdrawiam Angelika :-**







koszula- sh
spódniczka- sh
buty- ccc
toebka- h&m
pasek- sh 

4 komentarze: