wtorek, 22 lutego 2011

The Way You Make Me Feel

Jak obiecałam w dzisiejszym outficie znajduję się coś z otrzymanych rzeczy i jest tym czymś pasek w panterkę. Czerwone spodnie wygrzebałam z dna szafy, tak generalnie to w ogóle zapomniałam, że takie posiadam. :-D Pamiętam jak 4 lata temu moja babcia mi je kupiła i były w sam raz, a teraz są  trochę za luźne (co nie ukrywam bardzo mnie cieszy). W moim pokoju znalazła się nowa, duża, przestronna szafa!!! Jestem w siódmym niebie :-D :-D :-D
Pozdrawiam Angelika :-**








sweter- sh
top- h&m
pasek- prezent
spodnie- no name
buty- cropp

4 komentarze:

  1. widzę ,że nie tylko ja wygrzebałam czerwone spodnie :)

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie świetne, zwłaszcza w połączeniu z butami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. teatralna w kato! ;)
    czerwonych spodni zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń