piątek, 18 lutego 2011

Rolling in the Deep

Ostatnio dostałam od mojej koleżanki siostry mnóstwo ciuchów, otóż 3 reklamówki!! :-) Wracałam z nimi do domu jak wielbłąd, ale cóż się nie robi dla dobra wyższego!!! Bardzo Ci  dziękuję droga Olu :-**  Postaram się zamieścić jakiś outfit z owymi zdobyczami w najbliższym czasie. Jednak narazie zestaw ze sweterkiem, który kupiłam w second handzie. Co o nim sądzicie?? :-))
Pozdrawiam Angelika :-**







sweter- sh
bluzka- no name
pasek- sh
spódniczka- sh
torebka- vintage
wisiorek- vintage

12 komentarzy:

  1. mnie również bardzo się podoba zestaw, nic dodać nic ująć :)
    Zapraszam na KarlaWorld

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam się na przyszłość ;)
    Oliś

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę świetny zestaw! taki pozytywny... kocham spódnicę zwieńczoną tym paseczkiem AH!

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę świetny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie. Buty i spódnica zgrane idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladasz genialnie! bardzo dziewczeco i naprawde uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie sie bardzo podoba!:D
    szczegolnie do tej spodniczki !:D
    pieknie wygladasz:D

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz genialnie, świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jesteś, wchodzę co jakiś czas i zawsze uroczo wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty, torebka i w ogóle wszystko super :) Będę na pewno zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kapitalna spódniczka, świetnie Ci w niej!

    OdpowiedzUsuń