niedziela, 13 lutego 2011

POCKETFUL OF SUNSHINE

Piosenka pod tym tytułem chodzi za mną od dłuższego czasu, więc jest tytułem posta. Poza tym mam bardzo dobry humor, więc można powiedzieć że mam kieszeń wschodzącego słońca!!!! ;-)) Wiosna zbliża sie dużymi krokami, a jednym z jej trendów jest motyw kwiatowy (co nie ukrywam bardzo mi odpowiada). Szczęśkiwym zbiegiem okoliczności znalazłam koszulę z takim motywem w ciucholandzie. :-DD
Komentarze zawsze mile widziane :-))
Pozdrawiam Angelika :-**






 To zdjecie mnie rozbraja, wyglądam jak sierotka Marysia :-)) :-D


koszula- sh
spodnie- h&m
top- h&m
torebka-  vintage

9 komentarzy:

  1. fajna koszula, znajome tło ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna koszula! :) I fajne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula cudowna i zauroczyła mnie torebka

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula i torebka <3 kocham twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz:) faktycznie wiosennie i radośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wzór koszuli jest cudowny, a torebkę mam podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz pięknie w tej koszuli i masz cudne włosy :)

    OdpowiedzUsuń