wtorek, 15 lutego 2011

TAKE ME AWAY

Bardzo chciałabym, żeby było już lato, po prostu o nim marzę. Uwielbiam, gdy jest gorąco. Stwierdzam, że lato to zdecydowanie moja ulubiona pora roku. :-) Co prawda zdjcia do dzisiejszego posta też wyglądają jakby były zrobione w lecie,ale tylko wyglądają , bo wcale nie było tak ciepło  :-)) Co do outfitu to jest prosty i stonowany, brak szaleństw, no może oprócz paznokci, które mam pomalowane na............ zielono!!!!!  :-D :-D
Pozdrawiam Angelika :-**





kamizelka- sh
t-shirt- h&m
spodnie- h&m
wisiorek- vintage 

4 komentarze:

  1. Pierwsze zdjęcie jest genialne...jak z okładki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny styl u i uśmiech - to podstawa :)) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa to pierwsze zdjecie.....nawet nie wiedziałam ,że wyszło tak dobrze ;]
    jak zwykle wspaniale ;d

    M.gie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oniemiałam... Przepraszam, jak moje mysli odzyskaja własciwy tor, to moze uda mi sie odnaleźć słowa określające mój zachwyt szczególnie zdjeciem nr 1..!
    Anioł Mody! :D

    K.M

    OdpowiedzUsuń