poniedziałek, 7 lutego 2011

In time I find myself in happiness....

Początek tygodnia, a ja już marzę o piątku!!! Mam nadzieję , że ten tydzień szybko zleci i  będzie udany. :-) Bardzo dziękuję moim koleżankom, które przyczyniły się do zmiany nagłówka! Jesteście wielkie!!!!! :-****** Bolerko, które mam na sobie kupiłam w Niemczech w h&m, na ogromnych przecenach, bo dałam za nie jedynie 7 euro!!!! Kolejnym zakupem jest czarna torebka, która bardzo mi się podoba i nie wiem jak do tej pory sobie bez niej radziłam:-D Życzę wszystkim przyjemnego tygodnia :-))
Pozdrawiam :-**













 bolerko- h&m
top- sh
spodnie- h&m
buty- cropp
 torebka- h&m

5 komentarzy:

  1. tez sie zastanawiam nad ta torba.. :) ale musze poczekac do wyplaty ;p
    bardzo fajny zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kurteczka! masz specyficzną urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne bolerko, nie pogardziłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz zatrudnić Olkę na pół etatu do prostowania włosów :D Genialnie w nich wyglądasz...no i oczywiście zestaw ubrań dobrany w dychę! :D

    OdpowiedzUsuń