piątek, 11 lutego 2011

No one ever knows what tomorrow will be like

Nareszcie piątek!!!!!!!! Czyż to nie wspaniałe  :-) W dzisiejszym secie mam na sobie spodnie, które kupiłam w Niemczech w c&a, na dziele dziecięcym! Sweter jest z ciucholandu i dostałam go w gratisie przy kupnie dwóch innych!!! Co wprawiło mnie w bardzo dobry nastrój :-)) Życzę wszystkim miłego i udanego wekendu :-D Dziękuję, za tak miłe komentarze pod ostatnim postem!!!!!!!!
Pozdrawiam :-**







sweter- sh
t-shirt- sh
spodnie- c&a
buty- cropp
torebka- h&m
pasek- prezent 

5 komentarzy:

  1. nie podobały mi się takie spodnie. do teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny codzienniak. Prosyo i bardzo fajnie.Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. zupełnie nie po mojemu ale mi się bardzo podoba, tak prosto i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, czy mogłabyś podać adresy secondhandów w których się zaopatrujesz? Jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za miłe komentarze.:-D Co do ciuchów to kupuję je w dwóch ciucholandach na ul.Francuskiej (dokładnych adresów nie pamiętam)i czasami na ul.Kochanowskiego w Katowicach :-))

    OdpowiedzUsuń