piątek, 17 sierpnia 2012

Forever young;)

W te wakacje spontaniczność to moje drugie imię, wiele sie dzieje i jest naprawę wesoło:) Wydaje mi si, że  to jedne z najlepszych wakacji, a raczej napewno moge to stwierdzić :D Mam nadzieje, ze wasze też takie są i że milo spędzacie ten letni czas z przekonaniem że nic dwa razy się nie zdarzy i należy cieszyć sie każdym dniem;)) Pozdrowienia dla mojej kochanej pani fotograf i Julity :*




specjalnie dla ciebie;))))

t-shirt- new yorker
szorty- sh
torebka- h&m
buty- no name
zegarek- parfois

10 komentarzy:

  1. Ale masz piękne włosy! Loczek bląd, zawsze mi się taki marzył.
    Fajny t-shirt, uwielbiam takie, do tego w moim ulubionym kolorze ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, super look, świetna koszulka i buty i nooooooooooogi!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne botki ;) super wyglądasz :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za pozdrowienia, oczywiście vice versa! :) czekam na kolejne posty, a najlepiej dużo postów :P
    J.

    OdpowiedzUsuń