niedziela, 16 stycznia 2011

I say maybe....maybe I'm in love with You

Zdjęcia do dzisiejszego posta były zrobione..... dzisiaj!!! Niesamowite, że trafiłyśmy na tak fantastyczną pogodę :-)) Buty pasują do każdej stylizacji, natomiast koszula to mój najnowszy nabytek z sh za całe 2,50 w modnym butelkowym kolorze :-D Zaczynam ferię i mam nadzieję, że będa bardzo udane, tym którzy też zaczynają lub dopiero będa mieli życzę udanego odpoczynku :-} Do zobaczenia za dwa tygodnie, gdyż nie będę miała dostępu do internetu :-(
Pozdrawiam Angelika :-}}












bluzka- sh
top- h&m
spodnie- sh
buty- cropp
torebka- h&m
wisiorek- h&m

18 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się zieleń koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne rzeczy :-) a ta koszula za grosze z sh rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszukuję zielonej koszuli :) Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, koszuli jeszcze nawet nie zdążyłam na żywo zobaczyć :D Wyglądasz jak zawsze tak samo czyli genialnie, więc nie wiem co mogę jeszcze dodac :)) Tasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no, musze jeszcze dodac, ze ta sesja jak na razie najlepsza z wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, spodnie są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze ślicznie ;]
    a tytuł wiele mówiący... :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna kolorystyka, świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestawik. I fajny tytuł posta :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zielonooooka piękności (! ;p), napisałaś, że nie masz dostępu do internetu, ale wiedz, że w końcu zebrałam siły i skończyłam rysunkii!! Jestem normalnie z siebie dumna, przełamałam lenia. ;D
    Wysyłam na pocztę. Przepraszam, że musiałaś tyle czekać! :*

    A sesja jest boska! (Kto robił za wieszak, ktoo?? Hyhy. :D)

    k.

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie dopasowany kolor koszuli do koloru oczu.
    Jedno wielkie WOW !
    P.S Tęsknie, wracaj do mnie !

    Colcia.

    OdpowiedzUsuń